Listing 1 - 10 of 10
Sort by

Book
De slag om Antwerpen en de Schelde 1944-45 : de openstelling van de Schelde in 1944 en de bevrijding van Antwerpen
Authors: ---
ISBN: 9060451414 Year: 1978 Publisher: Baarn Hollandia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Huiswerk in de basisschool? : sleutelen aan een huiswerkbeleid
Authors: ---
ISBN: 9053508813 9789053508817 Year: 2000 Publisher: Leuven Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Huiswerk lijkt als vanzelfsprekend bij school en onderwijs te behoren. Toch is huiswerk vaak een bron van spanning en een bekrachtiger van problemen. Huiswerk is eenio ingrijpend en veelvuldig gebruikt didactisch middel dat het nodig is er meer systematisch over na te denken. Een adequate aanpak van huiswerk begint met het uittekenen van een huiswerkbeleid op school. Dit boek steunt op ervaringen bij het begeleiden van scholen in het ontwikkelen van een visie op huiswerk. Hieruit is een werkmodelontwikkeld dat bruikbaar is in elke school die over huiswerk wil nadenken. Immers, de school heeft zelf vele sleutels in handen om zinvol(ler) huiswerk te organiseren. Het accent ligt niet zozeer op het huiswerkresultaat, maar veel meer op het huiswerkproces. Tegelijk wordt huiswerkbegeleiding ook een haalbare kaart voor elke ouder. Inhoudsopgave : Deel 1 : Waarom een huiswerkbeleid op de basisschool? 1. Waarom werken aan een huiswerkbeleid op de basisschool? > 1.1. Huiswerk is vanzelfsprekend > 1.2. Spanningen > 1.3. Huiswerk en kansarmoede > 1.4. Structurele oplossing 2. Naar een huiswerkbeleid met de viersleutelmethode > 2.1. Stap 1 : Maak het schoolteam bewust van de problematiek > 2.2. Stap 2 : De huiswerkenenquête voor leerkrachten > 2.3. Stap 3 : Sleutelhanger met 4 sleutels > 2.4. Stap 4 : Visietekst: Het huiswerkbeleid van de school > 2.5. Stap 5 : Verder verfijnen van het huiswerkbeleid Deel 2 : Huiswerkbegeleiding 1. Begeleiden van het huiswerk > 1.1. Hulp bij huiswerk > 1.2. Naschoolse studiebegeleiding 2. Huiswerk en schoolopbouwwerk > 2.1. Bewustmaking van de huiswerkproblematiek > 2.2. Meewerken aan het ontwikkelen van een huiswerkbeleid op school > 2.3. Vorming voor laaggeschoolde ouders ivm huiswerkbegeleiding > 2.4. Individuele ondersteuning van kansarme ouders 3. Individuele problemen met huiswerk > 3.1. Aanpak als leerkracht > 3.2. Aanpak als hulpverlener


Book
Wij, robots : een filosofische blik op technologie en artificiële intelligentie
Author:
ISBN: 9789401470544 Year: 2021 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Technologie is (bijna) zo oud als de mens en bepaalt al eeuwenlang mee ons bestaan. Met de komst van intelligente machines raakt die wisselwerking tussen mens en machine in een stroomversnelling. Drones, algoritmes van Spotify en zelfrijdende wagens zijn vandaag zo alomtegenwoordig dat ze vragen oproepen over de menselijke natuur, en hoezeer wij worden bepaald en bedreigd door technologie.https://www.lannoo.be/nl/wij-robots


Book
Geschiedenis en ontwerp : handboek voor de omgang met cultureel erfgoed.
Authors: ---
ISBN: 9789460040504 Year: 2010 Publisher: Nijmegen : Vantilt.,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Geschiedenis en ontwerp onderzoekt de vele mogelijkheden die er zijn om cultureel erfgoed te betrekken in plannen en ontwerpen voor de toekomst. Niet alles hoeft noodzakelijkerwijs te worden bewaard, geïnventariseerd of op monumentenlijsten geplaatst. In sommige gevallen kan sloop juist een bevrijding zijn. Om een gewetensvolle omgang met erfgoed te verankeren in de ruimtelijke inrichting is allereerst een toegankelijke kennisinfrastructuur van groot belang. Daarnaast is een praktische 'gereedschapskist' nodig voor de omgang met erfgoed in de planvorming, het ruimtelijk ontwerp en het erfgoedbeleid. Een dergelijk fundament – in dit handboek geschraagd door beschouwingen van 25 deskundige auteurs van uiteenlopende universiteiten – biedt inzicht in de mogelijkheden om in transformatieopgaven draden te spannen tussen verleden en toekomst, tussen geschiedenis en ontwerp. Dat is een avontuurlijke onderneming, waarbij wetenschap, erfgoed en ruimtelijke ordening niet zonder elkaar kunnen


Book
Arbeidsmarktrecht : arbeidsbemiddeling en terbeschikkingstelling van werknemers : headhunting, outplacement, plaatsing, selectie, uitzendarbeid, werving
Authors: ---
ISBN: 9059588282 9789059588288 Year: 2005 Volume: 2 Publisher: Brugge Die Keure

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De conversation manager : de kracht van de hedendaagse consument : het einde van de traditionele adverteerder
Author:
ISBN: 9789081516327 Year: 2010 Publisher: Culemborg Leuven Van Duuren Management LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Deze evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag. Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar is het einde van de adverteerder! Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager. Het boek beschrijft aan de hand van sprekende voorbeelden en duidelijke concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager. Tijdens het komende decennium zal duidelijk worden dat de meest succesvolle merken door Conversation Managers beheerd worden. Het blijft niet bij een theoretisch denkkader. Het boek biedt eveneens praktische tools om uw veranderingsproces binnen de 48 uur te starten. U vindt hier concrete tips om de bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van Conversation Management. U vindt er tal van handige onlinetools die u helpen in uw nieuwe job : de Conversation Manager. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag. Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar is het einde van de adverteerder! Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager. Het boek beschrijftaan de hand van sprekende voorbeelden en duidelijk concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager. (Bron: covertekst)

Keywords

Marketing --- Marketing en internet. --- Strategieën. --- Advertising. Public relations --- Consumer behavior --- adverteren --- consumentenmarketing --- consumentengedrag --- reclame --- e-business --- Mass communications --- marketing --- marketingplan --- online marketing --- 380.53 --- 650 --- 659 --- AA / International- internationaal --- Consumentengedrag --- Reclame --- Change strategie beleid cultuur verandering success gedrag communiceren social networking --- 369.4 --- 659.1 --- conversation management --- marketingstrategie --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing. --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Management --- Business enterprises --- Computer networks --- Internet advertising --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Reclame - Public relations --- departement Algemeen 10 --- communicatiewijze --- 366 consumentenaangelegenheden --- 658.8 marketing --- 693 Handelsreclame --- 65 management --- 658.8 branding --- e-marketing --- marketingstrategieën --- 369.1 --- 658.811 --- 658.81.5 --- 658.811 Sales management --- Sales management --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Reclame. Advertising. Merchandising


Book
Vroeger gaat niet over : herinneringseducatie als pedagogische praktijk
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789401428309 9401428301 Year: 2017 Publisher: Tielt LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Herinneringen aan ingrijpende gebeurtenissen blijven ons beroeren, vaak tot lang na de feiten. Ze kleuren het publieke bewustzijn en dwingen ons tot nadenken: welke plaats geven we aan collectieve herinneringen? Kunnen we eruit leren? En hoe geven we herinneringen door aan de volgende generatie? Vroeger gaat niet over geeft een antwoord op deze en meer vragen. Het bundelt de vele mogelijkheden van herinneringseducatie, adviseert met bijdragen van gerenommeerde historici, didactici en praktijkdeskundigen en toont je op welke manier je op school of met je organisatie aan de slag kunt met herinneringseducatie. Het is een boek vol inspiratie, met verhelderende toelichtingen, diepgravende focusteksten, didactische suggesties en praktijkvoorbeelden. Veel aandacht gaat daarbij naar 'dragers van herinneringen'. Games, films, strips of kunst brengen het verleden tastbaar in beeld. De talrijke voorbeelden vormen een aanzet om zelf te reflecteren en het verleden kritisch in een educatieve context te brengen.https://www.lannoo.be/nl/vroeger-gaat-niet-over

Keywords

Memorials --- History --- Historiography --- Education --- Social aspects --- Philosophy --- Western countries --- Intellectual life --- Didactics of history --- historische figuren --- geschiedenisonderwijs --- motion pictures [visual works] --- Didactics of social education --- photographs --- educational games --- comics [documents] --- reenactments --- historic sites --- living history museums --- historiografie --- artists [visual artists] --- oral history [discipline] --- easel paintings [paintings by form] --- herinneringen --- Geschiedenis ; didactiek --- geschiedenis --- concentratiekampen --- jodenvervolging --- 928.8 --- Herinneringseducatie --- Jodenvervolging --- Holocaust --- Wereldoorlog II (Tweede Wereldoorlog) --- Geschiedenis : didactiek --- herinneringseducatie --- Wereldoorlog II --- 456.6 --- didactiek --- onderwijs --- 940.53 --- Geschiedenis --- Concentratiekampen --- didactiek algemeen - geschiedenis, maatschappijleer --- Geschiedenis - Maatschappijleer --- PXL-Central Office 2017 --- geschiedenisdidactiek --- historische pedagogie --- kunst en maatschappij --- Oorlog --- Didactiek --- Basisonderwijs --- Secundair onderwijs --- 373.5 --- Geschiedenis--didactiek --- 485.6 --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum --- Propaganda --- Recht --- Scheepvaart --- identiteit, wereldburgerschap en diversiteit --- Memorials - Social aspects --- History - Philosophy --- Historiography - Philosophy --- Education - Philosophy --- Western countries - Intellectual life


Book
De Conversation Company : gebruik de feedback van je klanten nu ook écht : hoe sociale media, bedrijfscultuur en mensen het verschil maken
Author:
ISBN: 9789081516334 Year: 2011 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Doe iets met de feedback van uw klanten en geef uw bedrijf een boost ! Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen hun eerste stappen in de wereld van de sociale media gezet. Toch slagen ze er nog niet in om hun conversatiepotentieel volledig te benutten. Conversation Manager Steven Van Belleghem reikt een handleiding aan om uw bedrijf om te vormen tot een Conversation Company waar klanten en medewerkers uw potentiële woordvoerders zijn. Aan de basis ligt een open, authentieke en positieve bedrijfscultuur. Bovendien moet een Conversation Company slim inzetten op sociale media en de vier C's - customer experience, conversatie, content en collaboratie - goed managen om het conversatiepotentieel te optimaliseren.Na het succes van De Conversation Manager brengt Steven Van Belleghem een verhaal over bedrijfscultuur, het herverbinden van medewerkers met klanten en hoe sociale media daarbij kunnen helpen. In De Conversation Company ontdekt u hoe u de klant in de boardroom brengt en zijn feedback ook echt kunt gebruiken.Bron : http://www.boekenbank.be

Keywords

Marketingcommunicatie. --- Applied marketing --- Advertising. Public relations --- Consumer behavior --- Computer architecture. Operating systems --- CRM (Customer Relationship Management) --- klantentevredenheid --- organisatiecultuur --- sociale media --- Mass communications --- Online marketing --- Marketingcommunicatie --- Direct marketing --- Marketing ; strategieën --- Marketing en internet --- Klantenbinding --- Communication --- Methodology --- 098 Bedrijfskunde --- Client Klant --- Culture d'entreprise Bedrijfscultuur --- Réseaux Netwerken --- Sociale media --- 369.1 --- CRM --- bedrijfscultuur --- klantenbinding --- marketing --- 380.53 --- 650 --- 659 --- AA / International- internationaal --- 658.8:004.738.5 --- management --- nieuwe media --- sociale marketing --- 369.11 --- Bedrijfscultuur --- Management --- Marketing --- Marketing : strategieën --- 650.012 --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- customer relationship management --- social media --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing. --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- internetmarketing --- PHL-Music 12 --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Reclame - Public relations --- Sociale communicatie --- Cybermarketing --- Internet --- Consumenten --- Feedback --- Organisatiecultuur --- 005.34 --- Consument --- Financiewezen --- Onlinemarketing --- Marketing ; strategieën


Book
Guicciardini illustratus : de kaarten en prenten in Lodovico Guicciardini's beschrijving van de Nederlanden
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9061940893 9789061940890 9789004475144 9004475141 Year: 2001 Volume: 2 Publisher: 't Goy-Houten Hes & De Graaf

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

With extensive introduction in English. Een van de succesvolste beschrijvingen van Nederland werd in de 16e eeuw vervaardigd door de Italiaan Lodovico Guicciardini. Zijn Beschrijving van de Nederlanden beleefde vooral in de 17e eeuw een ongeëvenaard groot aantal herdrukken. Het werk dat oorspronkelijk in het Italiaans geschreven was, werd door verschillende uitgevers in allerlei talen uitgegeven. Vooral de schitterende kaarten en prenten van steden in de Lage Landen waren populair. Guicciardini Illustratus geeft een overzicht van de verschillende edities die er sinds 1567 zijn verschenen. Alle kopergravures en houtsneden, die gebruikt zijn in de verschillende edities, zijn opgenomen en worden wetenschappelijk beschreven. Van alle belangrijke steden uit de toenmalige Zeventien Provinciën treft men naast stadsplattegronden ook stadsgezichten en aangezichten van belangrijke gebouwen. Een onmisbaar boek voor liefhebbers en verzamelaars van oude kaarten. Maar ook liefhebbers van oude steden kunnen hun hart ophalen met dit boek, dat op een onovertroffen manier een beeld oproept van de Nederlanden tijdens de beroemde Tachtigjarige Oorlog.

Keywords

Graphic arts --- History of the Low Countries --- Geodesy. Cartography --- Guicciardini, Ludovico --- 094 GUICCIARDINI, LODOVICO --- 76.047 <492> --- 76.047 <493> --- 911.375.53 <492> --- 911.375.53 <493> --- 912 "15" --- 912 "16" --- Oude en merkwaardige drukken. Kostbare en zeldzame boeken. Preciosa en rariora--GUICCIARDINI, LODOVICO --- Iconografie: landschappen; stadsgezichten; zeegezichten in de prentkunst--Nederland --- Iconografie: landschappen; stadsgezichten; zeegezichten in de prentkunst--België --- Stadsplattegrond--Nederland --- Stadsplattegrond--België --- Cartografie. Kaarten. Plattegronden. Atlassen--16e eeuw. Periode 1500-1599 --- Cartografie. Kaarten. Plattegronden. Atlassen--17e eeuw. Periode 1600-1699 --- 911.375.53 <493> Stadsplattegrond--België --- 911.375.53 <492> Stadsplattegrond--Nederland --- 76.047 <493> Iconografie: landschappen; stadsgezichten; zeegezichten in de prentkunst--België --- 76.047 <492> Iconografie: landschappen; stadsgezichten; zeegezichten in de prentkunst--Nederland --- 094 GUICCIARDINI, LODOVICO Oude en merkwaardige drukken. Kostbare en zeldzame boeken. Preciosa en rariora--GUICCIARDINI, LODOVICO --- Guicciardini, Lodovico, --- Belgium --- Netherlands --- The Netherlands --- Pays-Bas --- Países Baixos --- Holland --- Spanish Netherlands --- Pays-Bas espagnols --- Austrian Netherlands --- Pays-Bas autrichiens --- Oostenrijkse Nederlanden --- Southern Netherlands --- Pays-Bas méridionaux --- Zuidelijke Nederlanden --- Niderlandy --- Belanda --- Nederland --- Koninkrijk der Nederlanden --- Reino dos Países Baixos --- Royaume des Pays-Bas --- Kingdom of the Netherlands --- Países Bajos --- Holanda --- Nederlân --- Hulanda --- Beulanda --- Niderland --- Niderlande --- هولندا --- مملكة هولندا --- Mamlakat Hūlandā --- Olanda --- Payis-Bâs --- Países Baxos --- Aynacha Jach'a Markanaka --- Nirlan --- Niderland Krallığı --- Kē-tē-kok --- Landa --- Kerajaan Landa --- Нидерландтар --- Niderlandtar --- Нидерландтар Короллеге --- Niderlandtar Korollege --- Нідэрланды --- Каралеўства Нідэрланды --- Karaleŭstva Nidėrlandy --- Nederlands --- Niadaland --- Holandija --- Kraljevina Holandija --- Izelvroioù --- Нидерландия --- Niderlandii︠a︡ --- Кралство Нидерландия --- Kralstvo Niderlandii︠a︡ --- Països Baixos --- Нидерландсем --- Niderlandsem --- Нидерландсен Патшалăхĕ --- Niderlandsen Patshalăkhĕ --- Nizozemsko --- Paesi Bassi --- Regnu di i Paesi Bassi --- Iseldiroedd --- Nederlandene --- Niederlande --- Kéyah Wóyahgo Siʼánígíí --- Nižozemska --- Kralojstwo Nederlandow --- Madalmaad --- Ολλανδία --- Ollandia --- Hollandia --- Κάτω Χώρες --- Katō Chōres --- Βασίλειο των Κάτω Χωρών --- Vasileio tōn Katō Chōrōn --- Nederlando --- Reĝlando Nederlando --- Paisis Bajus --- Herbehereak --- Herbehereetako Erresumaren --- هلند --- Huland --- Niðurlond --- Háland --- Paîs Bas --- Neerlande --- Ísiltír --- Ríocht na hÍsiltíre --- Çheer Injil --- Çheer y Vagheragh --- Reeriaght ny Çheer Injil --- Tìrean Ìsle --- Hò-làn --- Недерлендин Нутг --- Nederlendin Nutg --- 네덜란드 --- Nedŏllandŭ --- Hōlani --- Nederlandia --- Pais Basse --- Regno del Paises Basse --- Нидерландтæ --- Niderlandtæ --- Нидерландты Къаролад --- Niderlandty Kʺarolad --- Konungsríkið Holland --- הולנד --- Holand --- ממלכת ארצות השפלה --- Mamlekhet Artsot ha-Shefelah --- Walanda --- Hollandi --- Нидерландла --- Niderlandla --- Нидерландланы Королевствосу --- Niderlandlany Korolevstvosu --- Néderlandzkô --- Нидерланд --- Iseldiryow --- Ubuholandi --- Ubuhorandi --- Nederilande --- Нидерланддар --- Niderlanddar --- Uholanzi --- Ufalme wa Nchi za Chini --- Нидерландъяс --- Niderlandʺi︠a︡s --- Нидерландъяс Корольув --- Niderlandʺi︠a︡s Korolʹuv --- Peyiba --- Holenda --- Keyatiya Nederlandan --- Payises Bashos --- פאייסיס באשוס --- Nīderlandeja --- Batavia --- Regni Nederlandiarum --- Nīderlandes Karaliste --- Nyderlandai --- Nyderlandų Karalystė --- Paixi Basci --- Paes Bass --- Ulanda --- Holland Királyság --- Keninkryk fan 'e Nederlannen --- Reino di Hulanda --- Холандија --- Кралство Холандија --- Kralstvo Holandija --- Pajjiżi l-Baxxi --- Hōrana --- Недерлатт --- Nederlatt --- Оцязорксши Недерлатт --- Ot︠s︡i︠a︡zorksshi Nederlatt --- Нидерландын Вант Улс --- Niderlandyn Vant Uls --- Tlanitlālpan --- Huēyitlahtohcāyōtl in Tlanitlālpan --- Eben Eyong --- Nederlaand --- オランダ --- Oranda --- オランダ王国 --- Oranda Ōkoku --- Ulanna --- Nethiland --- Nederlande --- Holandska --- Holland (Kingdom) --- Batavian Republic --- United Provinces of the Netherlands --- Belgique --- België --- Bélgica --- Royaume de Belgique --- Belgii︠a︡ --- Kingdom of Belgium --- Koninkrijk van België --- Königreich Belgien --- Bèlgia --- Koninkryk van België --- Königriich Belgie --- Koninkrijk België --- Belgice --- Belgice Cynerīce --- بلجيكا --- Baljīkā --- مملكة بلجيكا --- Mamlakat Baljīkā --- Belchica --- Reino de Belchica --- Belghia --- Vãsilia di Belghia --- Royômo de Bèlg·ique --- Bélxica --- Reinu de Bélxica --- Bilkiya --- Bilgasuyu --- Bilhika Qhapaqsuyu --- Belçika --- Belçika Krallığı --- Бельгия --- Бельгия Короллеге --- Belʹgii︠a︡ Korollege --- Бельгія --- Belʹhii︠a︡ --- Каралеўства Бельгія --- Karaleŭstva Belʹhii︠a︡ --- Belhika --- Bäigien --- Kinigraich Bäigien --- Belgija --- Kraljevina Belgija --- Белгия --- Regne de Bèlgica --- Бельги --- Belʹgi --- Belgické království --- Gwlad Belg --- Teyrnas Gwlad Belg --- Belgien --- Kongeriget Belgien --- Bélgii Bikéyah --- Belgiska --- Kralojstwo Belgiskej --- Belgia Kuningriik --- Βέλγιο --- Velgio --- Βασίλειο του Βελγίου --- Vasileio tou Velgiou --- Reino de Bélgica --- Belgio --- Reĝlando Belgio --- Belgujo --- Belgika --- Belgje --- Belgjo --- Belgjiche --- Bheilg --- Ríocht na Beilge --- Velg --- Reeriaght ny Belg --- Belgiya --- Rìoghachd na Beilge --- Pí-li-sṳ̀ --- Belʹjmudin Nutg --- Pelekiuma --- Regno del Belgio --- בלגיה --- Belgiyah --- ממלכת בלגיה --- Mamlekhet Belgiyah --- Belgijskô --- Pow Belg --- Ruwvaneth Belgek --- Ububiligi --- Ububirigi --- Igihugu cyʼUbubirigi --- Ubelgiji --- Ufalme wa Ubelgiji --- Belezi --- Nsi ya ntotila ya Belezi --- Bèljik --- Beljika --- Beļgeja --- Beļg̓ijas Karaliste --- Belsch --- Kinnekräich Belsch --- Belgijos Karalystė --- Belsj --- Keuninkriek Belsj --- Beldjym --- Belga Királyság --- Белгија --- ベルギー --- Berugī --- Description and travel --- Maps --- Guicciardini, Lodovico --- Cartography --- Cityscapes --- Grafic art --- Cartography, Primitive --- Chartography --- Map-making --- Mapmaking --- Mapping (Cartography) --- Mathematical geography --- Surveying --- Map projection


Book
Het merk mens : consumenten grijpen de macht
Author:
ISBN: 9789077442128 Year: 2007 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De moderne consument wacht niet meer tot bedrijven zijn behoeften bepalen. De consument grijpt de macht. De mens wordt zelf het merk. Bedrijven en organisaties vragen zich terecht af welke rol voor hen morgen is weggelegd. In 'Het Merk Mens' gaat Fons Van Dyck op zoek naar aanleidingen en oorzaken van deze nieuwe tijdsgeest. Hij beschrijft de drijfveren die het gedrag van consumenten, werknemers en burgers bepalen. En wat brengt de toekomst ons? Dit alles is rijkelijk geïllustreerd met praktijkvoorbeelden. Een BMW op de parking van een Aldi winkel. Een jong kaderlid dat zijn overuren wil laten betalen door zijn bedrijf. Klanten die zelf reclamespots maken. De wereld rondom ons lijkt vol paradoxen. De moderne consument, werknemer en burger wacht niet meer tot bedrijven zijn behoeften bepalen. De consument grijpt de macht. De mens wordt zelf het merk. Bedrijven en organisaties vragen zich terecht af welke rol voor hen morgen is weggelegd. In Het Merk Mens gaat Fons Van Dijck op zoek naar aanleidingen en oorzaken dan deze nieuwe tijdgeest. Hij beschrijft de drijfveren die het gedrag van consumenten, werknemers en burgers bepalen. En wat brengt de toekomst ons? Dit alles is rijkelijk geïllustreerd met praktijkvoorbeelden. (Bron covertekst)

Keywords

Marktonderzoek. --- Merken. --- Merkenmanagement. --- Verkooptechnieken. --- Consumentengedrag. --- Marketing. --- Merken --- Psychologie. --- merkbetrokkenheid --- maatschappijkritiek --- merken --- Marketing --- consumentengedrag --- cultuurfilosofie --- Consumer behavior --- Forecasting --- Brand name products --- 330.567 --- Consumptie 330.567.2 --- Internationaal (100) --- Maatschappelijke ontwikkeling 304 --- Technologische innovatie 60:658.012.1 --- Welvaartstaat 364.013 --- consumenten --- 339.320 --- 380.53 --- AA / International- internationaal --- BE / Belgium - België - Belgique --- 366.1/ --- 658.626 --- maatschappelijke ontwikkelingen --- merkenmanagement --- welvaartstaat --- 330.567 Bestedingen. Consumptie. Verbruik. Overconsumptie. Onderconsumptie. Koopkracht. Bestedingsmotieven. Huishoudelijke uitgaven. Gebruik van diensten --- Bestedingen. Consumptie. Verbruik. Overconsumptie. Onderconsumptie. Koopkracht. Bestedingsmotieven. Huishoudelijke uitgaven. Gebruik van diensten --- Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie. --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing. --- merkproducten --- 693 Handelsreclame --- Société Maatschappij --- Prospérité Welvaart --- Perspectives Vooruitzichten --- 366 consumentenaangelegenheden --- 3 sociaal-economische situatie --- .001.5 onderzoek --- merkenbeleid --- marketing --- 369.1 --- 658.89 --- Consumentengedrag --- 658.89.013 --- 338.2 --- Consumenten --- E080076.jpg --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Consumentengedrag. Koopgewoonten. Psychologie van de consument --- #KVHA:Kennisnetwerken --- #KVHA:Marketing --- 130 --- 148 --- 658.81 --- 658.8 --- consument --- merkenbinding --- merkenpsychologie --- Cultuurfilosofie. Cultuurpsychologie --- Filosofische antropologie --- In- en verkoopsorganisatie en -techniek --- Trends --- Psychologie van de consument --- Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing --- Trend --- Consument --- Consumentenpsychologie --- Merk --- Financiewezen

Listing 1 - 10 of 10
Sort by